Catalog de produse
Meniu principal
Închide

Cât timp are masinuța/motocicleta electrică garanție?

Garanția produselor comercializate de societatea noastră este de 24 de luni pentru persoane fizice și 12 lunu pentru persoane juridice cu excepția acumulatorului care are 6 luni garanție.


Condițiile de returnare a mașinuței/motocicletei?

Perioada de returnare este de 14 zile de la data livrării produsului către dumneavoastră, cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare ca la achiziție și nu a fost folosit.


Mașinuța/motocicleta electrică s-a defectat!

Vă rugăm să completați cât mai urgent formularul de garanție și în cel mai scurt timp posibil vă asigurăm că vă vom contacta și vom lucra pentru soluționarea cât mai rapidă  a problemei.


Mașinuța/motocicleta a ajuns deteriorată!

Din anumite considerente pe care nu le controlăm am avut surpriza ca produsele noastre care au plecat intacte, din vina firmei de curierat au ajuns cu ambalajul deteriorat și chiar după verificare s-a constatat că produsul are o parte din caroserie spartă, crăpata etc. În funcție de situație putem remedia unele probleme prin trimiterea unei piese de înlocuire sau dacă situația este mai gravă vom proceda la înlocuirea produsului pe cheltuiala noastră.

Ne cerem scuze anticipat de disconfortul care poate apărea dar vă asigurăm că produsul pleacă intact de la noi (sigilat) și că veți fi prioritatea zero în soluționarea cât mai rapidă a problemei. Știm că este neplăcut dar asemenea situații se pot întâmpla.

Mulțumim anticipat de înțelegere!


Lipsesc piese din cutia mașinuței/motocicletei la livrare!

Tot din cauza unor facturi care nu depind de noi, au existat situații când produsul a ajuns la client intact dar la desigilare s-a descoperit că lipsește una sau mai multe piese (din fericire pentru noi și clienți destul de rar). Acest lucru se datorează omisiunii producătorului, produsul plecând de la noi cu ambalajul intact și nedesfăcut.

Nu ne permitem să verificăm fiecare produs înainte de sigilare pentru ca cumpărătorul să aibă certitudinea că a cumpărat un produs nou, sigilat. Dar vă putem asigura că vom face tot posibilul ca în cel mai scurt timp să vă trimitem pe cheltuiala nostră piesa/piesele lipsă.

Ne cerem scuze anticipat de disconfortul care poate apărea dar vă asigurăm că produsul pleacă intact de la noi (sigilat) și că veți fi prioritatea zero în soluționarea cât mai rapidă a problemei. Știm că este neplăcut dar asemenea situații se pot întâmpla.

Mulțumim anticipat de înțelegere!


Este posibil să cumpărăm piese de schimb de la dumneavoastra?

DA. Vă putem furniza piese de schimb pentru aproape toate modelele de vehicule electrice comercializate de noi și nu numai în limita stocului disponibil. Exista posibilitatea să aducem unele piese și la comandă fermă, dar timpul de livrare poate dura aproximativ 30 – 60 de zile.

Găsiți oferta noastră pentru piese de schimb AICI!


Achiziția de piese de schimb!

Comandarea unei piese de schimb nu înseamnă automat că vă vom și livra piesa chiar dacă este pe stoc. Specialistul nostru tehnic vă va contacta și se va asigura că piesa este exact ceea ce vă trebuie, piesa trebuie să se potrivească exact cu modelul piesei de la mașinuța deținută de dumneavoastră, nu ne putem orienta că piesa „seamană” cu ce am eu etc.

În plus scutiți taxele de transport și la returnarea piesei, taxe care le veți suporta când doriți returnarea piesei deoarece o să constatați că piesa comandată nu funcționează.


Comenzi din afara țării!

Pe site nu se pot face comenzi și nu livrăm comenzi în afara țării.


Lipsă manual de utilizare!

Teoretic în cutia produsului trebuie să existe și manualul de utilizare tradus în limba română. Există posibilitatea ca la unele mașinuțe acest manual să lipsească din vina exclusivă a producatorului.

Puteți căuta și descărca manualul de pe pagina produsului de pe site-ul nostru sau să vi-l trimitem în format electronic în urma unei solicitări pe adresa de email: office@premierkids.ro.


Există showroom unde pot vedea înainte mașinuța?

Momentan nu avem deschis magazin de prezentare, comenzile se pot face doar online, email sau telefonic.


Se poate comanda un produs cu plata în rate?

Se poate comanda face comandă dacă sunteți posesorul unui card emis de către o instituție bancară pentru achiziționarea de produse cu plata în rate fără dobândă.

Detalii suplimentare găsiți AICI!


De ce numărul de rate fără dobândă nu este mai mare?

Trebuie sa știți că în funcție de numărul de rate, societății noastre i se va opri din suma comenzii un comision de bani care poate avea o valoare mai mare sau mai mică în funcție de numărul de rate ales de dumneavoastră.

Procentul este stabilit de comun acord de societatea noastră cu instituția bancară care deține cardul respectiv. Ca fiecare comerciant am negociat un număr maxim de rate care corespunde unui comision maxim pe care îl putem suporta din prețul produsului. Concluzia este următoarea: dumneavoastră cumpărați produsul fără a plăti niciun leu în plus în rate lunare egale iar societatea noastră va suporta dobânda pe care a-ți fi plătit-o dacă v-ați fi împrumutat direct la bancă ca să contractați un credit de nevoi personale.


Am făcut comanda dar nu am primit niciun e-mail!

Automat la înregistrarea comenzilor trebuie să primiti un e-mail de confirmare.

Dacă nu a-ți primit acest email, verificați să nu fie cumva intrat în folderul SPAM. Dacă nu îl găsiți nici în SPAM înseamnă că acel e-mail a fost probabil blocat de un server Antispam.

Vă rugăm să aveți răbdare, în momentul când colegii noștrii de la vânzări vor prelua comanda dumneavoastră, se va genera automat un SMS de confirmare pe care îl primiți pe numărul de telefon pe care l-ați completat când a-ți plasat comanda, sau puteți verifica starea comenzii în contul dumneavoastră (dacă aveti cont creat în prealabil pe site-ul nostru).


Nu am primit SMS de confirmare sau de livrare comandă!

SMS-ul de confirmare comandă se generează automat numai după ce comanda a fost preluată de un operator al societății noastre. Implicit acest lucru presupune că SMS-ul îl veți primi doar în ziua și intervalul orar când avem program de lucru.

SMS-ul de livrare se trimite numai dupa ce comenzii respective i se generează un AWB către firma de curierat.


Când se livrează comenzile!

Comenzile efectuate până la ora 15 pleacă în aceeși zi de la depozitul nostru către dumneavoastră. În funcție de localitatea unde locuiți, coletul trebuie să ajungă in maxim 2 zilela dumneavoastră (uzual durează 1 zi). Livrarea comenzilor se face doar în zilele de luni până vineri (excepție fac zilele când sunt sărbători legale).


Produse favorite (wishlist)!

Aveți posibilitatea să vă adăugați unele produse în caz că nu sunteți hotărâți într-o listă de produse favorite. Acest lucru se poate face doar dacă aveți cont creat pe site-ul nostru și sunteți conectat cu acel cont.

Din contul dumneavoastră puteți apoi ulterior sa accesați acel produs mai repede sau să îl ștergeți din lista de favorite. Mai multe detalii AICI.


Anunță-mă când reintră un produs pe stoc!

Dacă vă place un anumit produs și nu este pe stoc, în detaliul acelui produs aveți o opțiune de a vi se trimite automat un e-mail în momentul când produsul reintră pe stocul nostru. Mai multe detalii AICI.

Livrare în toată țara
După fiecare comandă plasată în site-ul nostru, veți fi contactat de unul din colegii noștri pentru confirmarea comenzii și a modalității de livrare și plată. Livrarea se va face oriunde în țara prin firme de curierat rapid direct la tine acasă.
Retur in 14 zile
Poți returna în termen de 14 zile produsele comandate de pe site-ul premierkids.ro indiferent de motiv. Iți poți alege un alt produs sau primești banii înapoi rapid și simplu.
Gamă variată de produse
Prioritatea noastră este să le oferim clienților noștri produse de calitate superioară și avem grijă în permanență să actualizăm un stoc cât mai variat de produse.